Tuesday 14 January 2014

Kandungan produk kesihatan Shaklee

  1. Alfalfa Complex - Mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potassium, fosforus dan zat besi.
  2.  B- Complex - Mengandungi 8 jenis vitamin B yang membantu memelihara kesihatan
  3. CarotoMax - Merupakan campuran yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap
  4. Chewable Vita-CTM Plus 100mg - Memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi serta keseluruhan kesihatan tubuh.
  5. CinchTM Shake Mix - Membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberi kepuasan dalam menurunkan berat badan.
  6. Energizing Soy Protein (ESP) - Sumber protein soya yang terbaik. Membantu dalam proses sintesis protein
  7.  GLA Complex - Membantu dalam beberapa masalah kesihatan seperti PMS, arthritisdan ekzema.
  8. Herb-LaxTM - Kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk mengatasi masalah sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.
  9. Lecithin - Merupakan sumber utama kolina. Kolina merupakan satu komponen yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.
  10. Meal ShakesTM - Merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan dengan jumlah seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.
  11. NutriFeronTM - Mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.
  12. OmegaGuardTM - Merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard mengandungi asid lemak omega termasuk DHA dan EPA
  13. OsteMatrixTM - Membekalkan nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
  14. Vita-E Complex® - Mengandungi vitamin E asli dari sumber minyak sayuran. Turut mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.
  15. Performance® Maximum - Terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.
  16. Vita-Lea® Iron Formula - Suplemen yang seimbang bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
  17. Sustained Release Vita-C 500mg - Membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh.
  18. VivixTM - Mengandungi campuran unik tumbuhan yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tumbuhan yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
  19. Zinc Complex - Merupakan mineral yang perlu ada dalam tubuh manusia. Merangsang tindakan 100 enzim yang iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh.
read more

No comments:

Post a Comment

You may also like these stories

Rahsia kesihatan semulajadi